Cheque voor stichting Ninos unidos peruanos

Op maandagavond 29 februari, een bijzondere dag op zich, was het ook een bijzondere dag voor de Stichting Ninos Unidos Peruanos. Uit handen van Anton van Horen, de initiatiefnemer van dit project vanuit Kiwanis Helmond Land van de Aa, ontving Ronald Bleeker, de voorzitter van deze stichting, een cheque ter waarde van € 5.000,- voor het werk van de stichting.

Dit project liep al enkele jaren en donaties werden ontvangen vanuit de jaarlijkse haringparty van onze club, een aantal bedrijven die de stichting een warm hart toedragen en in het bijzonder een aantal jubilarissen van Océ die een deel van hun 25 jarig jubileum bonus als gift ter beschikking stelden.

Nogmaals alle donateurs hartelijk dank!

Na een woord van dank nam Ronald de cheque in ontvangst en beloofde ons op de hoogte te houden van de besteding van het geld. Hij wist in ieder geval al te melden dat een deel aan sportspullen voor de kinderen in de tehuizen gebruikt zal worden.