Opknappen Chalet Tante Lenie

Na een aantal jaren de "Haringparty"' te hebben georganiseerd zijn we op zoek gegaan naar een nieuw project.

Onder onze leden groeide sterk het verlangen om gezamenlijk een "doe project" te organiseren. Op een van onze vergaderingen hebben wij kennis mogen maken met Tante Lenie. Een bevlogen vrouw met een prachtige stichting. Zie hier StichtingTanteLenie

Voor deze stichting hebben wij onze handen uit de mouwen gestoken door gezamenlijk het onderhoud op ons te nemen voor het chalet van deze stichting. In het voorjaar van 2018 hebben wij in 2 zaterdagen het totale interieur van het chalet voorzien van nieuwe verf, verlichting en meubelen. Het groot onderhoud van tuin en tuinhuis hebben wij uiteraard ook verzorgd.

Deze doe activiteit heeft bij ons en tante Lenie zoveel voldoening geleverd dat wij als Kiwanis hebben besloten deze stichting als ons hoofddoel te kiezen.