Stichting Speel je mee

Tijdens de haringparty 2015 werd veel geld ingezameld voor het mondiale project 'Help Tetanus de wereld uit'. In totaal heeft Kiwanis Helmond een bedrag overgemaakt van iets meer dan € 10.000,- Naast dit grote project was er nog ruimte om een lokaal project te ondersteunen. De stichting 'Speel je mee' presenteerde zich op 9 maart 2015 aan onze club. Wij hebben besloten deze stichting actief te gaan ondersteunen. Voor een eerste donatie werd € 1.250,- vrij gemaakt. Dit bedrag zal in het najaar van 2015 feestelijk aan de stichting worden overhandigd.

Inmiddels zijn er ook vergevorderde plannen om met de leden van de club actief speelgoed te gaan verzamelen en eventueel schoon te maken zodat nog meer kinderen blij kunnen worden gemaakt tijdens de naderende feestdagen. Ook aan (verantwoorde) snoepzakken zal worden gedacht.