Ninos unidos peruanos

De missie van Jolanda, en daarmee ook van Stichting Niños Unidos Peruanos, is om zoveel mogelijk kansarme en verwaarloosde kinderen in en om Cusco een beter leven en een betere toekomst te geven.
Behalve de zeshonderd kinderen heeft ze ook ruim 80 Peruanen aan werk geholpen. Deze mensen zijn nodig om de almaar uitdijende organisatie draaiende te houden. Ze onderhouden op hun beurt hun gezinnen, waardoor men met gemak die 80 met 5 kan vermenigvuldigen. In totaal profiteren er nu dus 1000 mensen.

Onze club Kiwanis Helmond Land van de Aa heeft diverse inzamelingen gehouden voor deze stichting wat een totaalbedrag van € 5.000,- heeft opgeleverd. Begin 2016 zal de stichting een check ontvangen om daarmee het goede werk voort te kunnen zetten.